Břeclav

Zcela nový manažerský systém správy klientského kmene a obchodních týmů pod názvem
M@nGo UP uvedla do provozu společnost ZFP akademie, a.s. Pro své spolupracovníky vytvořila moderní on-line aplikaci umožňující zvýšit kvalitu klientského servisu a efektivně řídit obchodní týmy.
Vytvoření nového unikátního CRM systému je další novinkou pro spolupracovníky ZFP, se kterou v letošním roce společnost ZFP akademie přišla. Manažerům v obchodních strukturách dává M@nGo UP nespornou konkurenční výhodu. Tím, že je aplikace on-line, přináší manažerům v obchodní síti neustále aktuální informace o klientech a obchodních výsledcích řízených týmů. Systém je použitelný na všech elektronických zařízeních 24 hodin denně.
Hlavním cílem zavedení nového CRM systému M@nGo UP je úspora času, který je možné využít pro práci v terénu na hlavní aktivity společnosti v oblasti vzdělávání a zprostředkování. Tváří nové aplikace M@nGo UP se stal Marek Rygel, mistr světa na divoké vodě, který v současné době dosahuje rovněž skvělých výsledků ve svém působení v ZFP.
Název nové aplikace M@nGo UP byl vybrán v soutěži, která proběhla napříč celou obchodní sítí ZFP akademie. Je složen ze tří částí: M@N...buď manažer své obchodní sítě a klientů, Go...běž do terénu, UP...stoupej vzhůru.
Autorkou názvu je Gabriela Miholová, která za své vítězství v soutěži obdržela historicky první zlatý slitek od společnosti ZFP Gold, člena skupiny ZFP GROUP.
Bližší informace o M@nGo UP najdete zde: www.mangoup.cz
ZFP akademie, a.s., úsek marketingu a komunikace e-mail: marketing@zfpakademie.cz |
.
Na fotografii: Vladimír Poliak, Gabriela Miholová, Dita Kaňová